16 évesen(egy nyári szünetben) anyukám kiültetett maga mellé a kiskonyhába, kezembe nyomott egy füzetet és elkezdtünk főzni! Mutatta, diktálta a receptet, én meg leírtam! Következő héten meg kellett főzzem. Az alap dolgok mentek. Akkor kínszenvedésnek éltem meg.
19 évesen kaptam egy saját konyhát. Ott álltam egyedül, csak telefonos segítséggel és néztem a tűzhelyet, a lábast és hirtelen nem tudtam mihez kezdjek.
Ekkor vettem elő a a megírt receptfüzetem és kezdtem el főzni! Azóta szenvedélyemmé vált!

Vőlegényem is szereti főztömet és ez a legjobb érzés a világon!
Én, mint kezdő háziasszony ebbe a Blogba írom le tapasztalataim, összegyűjtött-kipróbált receptjeim!
Remélem másnak is segíthetek!
Jó olvasgatást & Sütést-főzést!

2010. június 24., csütörtök

Pizzás csavart

Egy egyszerű gyors ebéd után egy egyszerű gyors nasit készítettem. Méghozzá a leveles tészta maradékából.
És akkora sikert arattam, anya csak falta...párom is állandóan mondja de finom!
Mindig az egyszerű nasikkal aratok sikert!
Elkészítés:
Kinyújtom a tésztát lisztezett deszkán, majd megkenem pizzaszósszal és a felére reszelek sajtot ízlés szerint. Későn jutott eszembe de megszórhattam volna oreganóval...
Félbehajtom és 2cm vastag csíkokat vágtam és megcsavartam. Megkentem felvert tojással. És forró sütőben(200fok) kisütöttem, kb. 15-20perc.

5 megjegyzés:

  1. Ilyen finomságok mellett már nem vagy kezdő háziasszony :))

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Bianka!
    Ez nagyon jól esett!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó receptek vannak,és ha a korod nézem,azt hiszem,nagyon sok fiatalasszonynak,lehetsz példa.már találtam is jó párat amit elkészitek!!!

    VálaszTörlés
  4. Üdvözöllek a blogomba Mellissina!!!
    Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés