16 évesen(egy nyári szünetben) anyukám kiültetett maga mellé a kiskonyhába, kezembe nyomott egy füzetet és elkezdtünk főzni! Mutatta, diktálta a receptet, én meg leírtam! Következő héten meg kellett főzzem. Az alap dolgok mentek. Akkor kínszenvedésnek éltem meg.
19 évesen kaptam egy saját konyhát. Ott álltam egyedül, csak telefonos segítséggel és néztem a tűzhelyet, a lábast és hirtelen nem tudtam mihez kezdjek.
Ekkor vettem elő a a megírt receptfüzetem és kezdtem el főzni! Azóta szenvedélyemmé vált!

Vőlegényem is szereti főztömet és ez a legjobb érzés a világon!
Én, mint kezdő háziasszony ebbe a Blogba írom le tapasztalataim, összegyűjtött-kipróbált receptjeim!
Remélem másnak is segíthetek!
Jó olvasgatást & Sütést-főzést!

2010. május 27., csütörtök

Még mindig nem főzőtudomány...

Gondoltam megosztom a konyha eddigi állását! Kész a fugázás, amitől nagyon féltem, mert nehéz volt fugát választani ehhez a színhez, sőt sok helyen csak mutatóba volt fuga színminta:@
Nem igazán adja ki, hogy zöld a fuga, mert nagyon beleolvad, de pont ettől jó! Örülök neki, hogy jót választottam. Nagyon aggódtam nem lesz jó.
Élőbe kicsit szürkés a csempék között, de pl. ahol ki kell szedni, véletlen ment fuga, azokat kiszedve meg zöld.
Érdekes, de tetszik az összhatás!!!
Most már festés kellene, meg a bútor! Aminek tervezésével jól állok(-unk). De nehéz eldönteni mi hol lesz. Nem lesz kamrám(az párom anyukája laka be és nincs hely), így sok szekrényt kell tervezni a sok kütyünek:D
Párom kiboncolta a gépeket:D Tegnap nyitogattam is őket:D Olyan jó lenne használni is:D
A sütőm egyre jobban szeretem:D

5 megjegyzés:

  1. Szia Szandra!
    Hűűű, ez igen!
    Gratulálok a leszervezéshez, nem semmi. Tetszik ez a zöld szín.
    Lassan én is kezdhetek ezzel foglalkozni, úgy néz ki, hogy októbertől új konyhában főzőcskézek!!!
    lehet, hogy majd kérdezek!

    VálaszTörlés
  2. Izgalmas. Nekünk is zöld a konyhánk :) én nagyon szeretem. megnyugtat. További kitartást

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm!!!!

    Nekem is nagyon tetszik, imádom már így is:D

    VálaszTörlés
  4. Annyira kellemes ez a zöld szín!Élmény lesz itt főzni:D

    VálaszTörlés