16 évesen(egy nyári szünetben) anyukám kiültetett maga mellé a kiskonyhába, kezembe nyomott egy füzetet és elkezdtünk főzni! Mutatta, diktálta a receptet, én meg leírtam! Következő héten meg kellett főzzem. Az alap dolgok mentek. Akkor kínszenvedésnek éltem meg.
19 évesen kaptam egy saját konyhát. Ott álltam egyedül, csak telefonos segítséggel és néztem a tűzhelyet, a lábast és hirtelen nem tudtam mihez kezdjek.
Ekkor vettem elő a a megírt receptfüzetem és kezdtem el főzni! Azóta szenvedélyemmé vált!

Vőlegényem is szereti főztömet és ez a legjobb érzés a világon!
Én, mint kezdő háziasszony ebbe a Blogba írom le tapasztalataim, összegyűjtött-kipróbált receptjeim!
Remélem másnak is segíthetek!
Jó olvasgatást & Sütést-főzést!

2010. február 28., vasárnap

Gombakrémleves

Hozzávalók:
*2 db vöröshagyma
*fél kg gomba
*só, bors
*vaj
*keményítő
*2dl tejszín
*1l húsleves alaplé
Elkészítés: Az alaplevet 2 húsleves kockából megfőztem. A hagymát apróra daraboltam és vajon megpároltam, madj hozzáraktam a feldarabolt gombát és megpároltam. Sóztam borsoztam ízlés szerint.
Az alapléből 1 merőkanállal a gombához adtam és összebotmixeltem. Felöntöttem a többi alaplével, hozzáadtam a tejszínt és kb. 1 ek. keményítőt. Készre főztem.
Reszeltsajttal és pirított kenyérkockákkal tálaltam.

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése